Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

A tékozló fiú

2012. február 14. - petiasün

 Ki vagyok én?!

 

Senki. Tényleg. Egy közel 18 éves vándor aki azt sem tudja hova tart. Nem olyan rég még minden hétvégémen berúgtam, kerestem a boldogságot és a szerelmet. Most meg megálltam, a szerelem nem kopogtat, a zene nem zúg már a fülembe. De ez ki a f@szt érdekel? Csak hogy tudjátok kivel van dolgotok.

 

A lényeg annyi hogy a másik blogommal ellentétben ide nem tolok annyi elvont dolgot, itt az életem lesz, annak minden valóságában. Leírom miért jó és rossz cigizni, mit ad az embernek, leírom hogy épp művelnék valami edzést valami könyvből de lusta vagyok mint a szar. ;)

 

De szeretek mindenkit ^^ Főleg a blogtársamat, Addiet. <3 Ezúton is üdv! =) 

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr834105635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AddieĐ 2012.02.14. 20:47:02

deszeretlek bazdmeg ;)

petiasün 2012.02.14. 20:53:29

reméltem is bazdmeg :$ :)
süti beállítások módosítása