Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

csakúgyszimplán

2012. február 19. - petiasün
nem kellett volna. most haragszok magamra.
főleg h nem...az h full szerelmes vok csak így..jó lenne..de tényleg..ennyi...de úgy adtam át h szeretem szerelemből ő meg meglepődött aztán kiosztott
jogosan persze
és meg se tudtam beszélni vele tiszta fejjel
azt se tom most mit gondol rólam, sztem kicsit csalódott v nem tudom igazából
nem tudom basszus csak úgy szarul jött ki
1ik legjobb barátom
és nem akarom azt írni h volt
mert ez most így nem tudom miért kéne h elizéljen bármit is, ez van és kész
nemet mondott ok ennyi, túlteszem rajta szokás szerint
bazmeg idióta vok, azt mondom szó szerint h szeretlek szerelemből...hihetetlen...
nem érdekel legalább elmondtam, megkaptam h mi van és remélhetem h ez nem megy a barátságunk rovására mert igen jó barátom
rajtam van az illatta nagyon szar érzés így olyan mintha itt lenne

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr864135814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása