Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

Elég volt a rinyálásból máá

2012. február 19. - petiasün

 Komolyan nagyon hülye vagyok. Elég volt a rinyálásból, elkövettem egy faszságot, oké nem fogok többet rágódni rajta, csak szeretném helyrehozni. Addie blogtársamat imádom még mindig és az Istenért sem adnám oda azt a kapcsolatot, amit létrehoztunk a közelmúltban =) Nekem kell ez a néhai lelkizés, kell hogy lássam néha és meríthessek abból a sok energiából ami árad belőle és az egész lénye úgy ahogy van szívemhez nőtt. Jöhetnél facebookra mert lassan mindent kiírok és nem lesz mit mondanom már :D

Szóval ennyit erről. Semmi világvége,kb két hétig extra furán voltam  most meg… szintúgy…csak más miatt. Plátói a lelkem nagyon, biztos ez az oka. Meg van egy érdekes logikám, a nőké komolyan értelmesebb.
Szerintem aludnom is illene már, a tegnapi nap nagyon hosszú volt de tartalmas is =) Bagóztam egy éjszakain, láttam sok drogost meg niggert, csápoltam alja rap zenére, egy eljegyzett csaj azt hitte h nyomulok rá… meg megismertem egy családot konkrétan :D Lett nagyon cuki öngyújtóm (ez buzisan hangzik, de az öngyújtó még inkább az Balu szerint), úsztam egy jót, lelkiztem srácokkal, futottam hóban, szívtam két slukk vízipipát… kurva jó szombat volt gyerekek én meg itt rinyálok? Fuck my feelings.

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr714136018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása