Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

Egy álbarátról

2012. február 21. - petiasün

Nahát, most tényleg megcsináltam volna? Elvesztettem egy barátot? Barát ez egyáltalán?

Barát, aki csak téged hibáztat… akit nem érdekel, hogy megsérülsz? Aki durván megbánt a nyers kritikájával? Akinek fárasztó, ha segít rajtad? Aki sajnálja rád fordítani az idejét és energiáját?

 

És én jó barát voltam? Barát voltam egyáltalán?

Barát, aki a saját bajait előrébb helyezi a másik boldogságánál? Aki folyton sajnáltatja magát? Aki képes haragudni a másikra és ezért úgy érzi, jogosan förmed rá? Aki képtelen a megbocsájtásra? Aki képtelen a változásra? Aki képtelen az önzetlen szeretetre?

 

Létezik olyan hogy barátság?

Vagy nekem magányban kell eltöltenem életem minden percét?

Önző voltam?

Egocentrikus? De hát én soha, én mindig…én nem is…én nem is értem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr254160304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása