Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

Fogadalmaim a felnőtté válás előtt

2012. február 18. - petiasün

 Az a legnagyobb baj velem hogy nem mondom el, vagy nem annak mondom el azt, amit érzek vagy gondolok. Komolyan, 18 éves kori fogadalmam az lesz, illetve az is, hogy egyenes leszek. A másik meg hogy addig nem beszélek ki mással problémákat egy illetővel, amíg az illetővel nem beszéltem róla már. A megbeszélés mindent megold és tudom is és mégse csinálom. De akarok mostantól, nagyon gyarló amit leművelek ezzel.

Ja meg az is hogy feleslegesen nem szomorkodok ott, ahol pont nem azt kéne csinálni. Rengeteg jó estét rontottam el magamnak ezzel, és utólag mindig érthetetlenül állok ez előtt.

No viszont a "felnőtté válásom" igazi fogadalma a felelősségteljesebb életmód lenne, de nekem ez tág fogalom. Jó igen, felelős vagyok a jövőmért, felelős vagyok a családomért is és a szeretteimért is. Meg a saját egészségemért meg mindenért az egész bolygón, sőt állítólag még a bolygóért is. Na jó, ebből annyi fog megvalósulni hogy megpróbálom nem elhagyni a ruháim bilétáit mint múltkor és úgy általában semmit. Supermen nem vagyok azért :D

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr134129320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása