Egy tékozló fiú élete

Egy tékozló fiú élete

"Uram, kérhetek egy szál cigarettát?" Így adnak az öregebbek is wow!

2012. február 20. - petiasün

A mai nap elég felejtős volt, uncsi meg egyhangú voltam egész nap, amúgy meg láttam egy tiniknek írt musicalt, Pesti srácok címmel. Kezdjük ott, hogy egy 56’-os musicalt úgy adnak elő, hogy közben a színészeket a darabban egy rabló banda szívatja, kényszerítik őket a játszásra pedig másnap lenne a meghallgatás. (nem lövöm le a poént, hogy kik ezek a rablók) Ezért néha a jelenben, néha a múltban vagyunk. Jó, ötletes mondjuk.

Káromkodnak benne rendesen a srácok, jelen van egy pap is, akin imitálja egy csaj poénból h leszopja meg ilyenek. Kicsit beteg az egész, mintha egy 56’-os darab paródiája lenne. Ja és nem tudsz aludni sem mert egy játék pisztollyal akkorát durrogtatnak hogy leszakad a füled.
De összességében nem rossz a dolog, viszont ha 56’-os hős lennék, tuti kiosztanám őket egy kicsit, hogy mi ez a szar. De mivel nem az vagyok, elismerem, hogy egész szórakoztató. (lehetett volna ha nem lettem volna iszonyat fáradt hozzá)
 
Viszont az Örsön nagyon jót beszélgettem egy férfival. Szokásom hogy ha kérek egy szál cigit ismeretlentől azért eldumálok vele, már csak azért is mert ő is bagózik és cigizve jókat lehet beszélni. Meg amúgy is jól barátkozok és ismerek meg embereket, bár meg tudnám tartani is őket jól.
Addie ezt figyeld, azt mondja az öreg hogy a faterja 95 évesen halt meg, minden foga megvolt és bizony dohányzott. Meg zabálták anno a jó kis szalonnát, itták a páleszt meg a borokat, azt koleszterin meg vérnyomásról nem is hallottak és éltek 80 éveket. De tényleg.
Én annyit fűztem hozzá h a mostani cigik tele vannak pakolva minden szarral, a levegő sem olyan tiszta kaja minősége szarabb na meg stresszesen élünk nagyon és ezért beteg minden szerencsétlen.
Na szal ilyesmiket dumáltam, a nap fénypontja eddig az a jelenet, a cigi meg nagyon kellett már Jézusom..

A bejegyzés trackback címe:

https://walkalone.blog.hu/api/trackback/id/tr64148245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása